fbpx
Akcesoria dla psów - Bylabel

* Artykuł sponsorowany

Zastanawiasz się, czy wprowadzenie obroży i innych akcesoriów dla psów do sprzedaży w  salonie jest dobrym pomysłem? Poznaj parę sposobów na sprzedaż dodatkowego asortymentu. Prezentujemy pomysł na wzbogacenie ofert w unikalne akcesoria dla psów i kotów oraz ich właścicieli.

Oczywistym celem działalności jest duży obrót, przynoszący dobry dochód. Jak więc go zwiększyć? Na co zwrócić uwagę szukając odpowiedniego towaru? Podobnie jak w naszym zawodzie, liczy się jakość i to magiczne „coś’, co wyróżnia produkt spośród wielu innych na rynku.

Szukaj tego co przyciąga wzrok.

Niemal w każdym sklepie zoologicznym znajdziesz te same produkty. Już na pierwszy rzut oka, śmiało można stwierdzić, że kilka marek zdominowało półki sklepów i salonów. Twój klient zapewne wybrał Ciebie, bo masz w sobie i swojej ofercie usług, to czego nie mają inne salony. Poszukaj więc unikatowych produktów, dzięki temu klient będzie mógł wybrać dla swojego pupila coś innego, mniej spotykanego. Warto jest mieć w swojej ofercie produkty niepowtarzalne z niezwykłą historią. Takimi akcesoriami są produkty Baylabel. W świecie przepełnionym masową produkcją, firma ta stworzyła rozwiązania, dzięki którym ludzie wraz ze swoimi zwierzętami mogą wyróżnić się w tłumie. Co sprawia, że są tacy wyjątkowi? Ich artykuły mają wzory projektowane przez polskich artystów oraz studentów ASP, wszystko produkowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Fantastyczne modele, od klasycznych pasków i kropek, owoców, motywów świątecznych do tęczowych jednorożców. Każdy odnajdzie tu swój styl. Unikalność i dobra jakość to klucz do sukcesu w sprzedaży obroży, smyczy i szelek w salonach groomerskich. Wysoka jakość usług wraz z takimi produktami będą dopełnieniem Twojej wyjątkowości.

Kosmetyki dla psów - baylabel

Wyeksponuj zakupione cuda!

Towar schowany za ladą, pozostawiony gdzieś w kącie czy w trudno dostępnym miejscu sam się nie sprzeda. Klient musi widzieć i mieć możliwość obejrzenia i przymierzenia produktu. Obroże, smycze i szelki potrzebują odpowiedniej ekspozycji – zdecydowanie lepiej będą prezentować się na odpowiednio przygotowanym stojaku niż położone luzem w koszyczku. Ważne jest też światło – zbyt ciemne lub źle skierowane spowoduje, że nie będzie ich widać. Dobrym rozwiązaniem są różnego rodzaju ekspozytory, gdy znajdziesz już towar, który spełni Twoje oczekiwania, nie zapomnij zapytać dystrybutora czy producenta akcesoriów o dostępność ekspozytorów. Może się okazać, że w specjalnej promocji lub nawet za darmo, będziesz mógł mieć ładny stojak pod obroże. Dobrym pomysłem są też psie manekiny lub po prostu maskotki przedstawiające jakieś rasy, na których będzie można zaprezentować parę obroży, szelek czy chust. Jeśli masz witrynę lub podłużną półkę, możesz ustawić na niej kilka modeli. Jest duża szansa, że dzięki temu klient zwróci uwagę na akcesoria.

Przedstawiciel handlowy – sprzymierzeniec czy natręt?

Szukając artykułów do sprzedaży zapewne spotkasz się z niejednym przedstawicielem handlowym. Dobry przedstawiciel to partner, który pomoże Ci wdrożyć nowe produkty do sprzedaży, doradzi asortyment. Warto także współpracować z firmami aktywnymi w mediach społecznościowych. Poproś aby firma dodała Twój salon do bazy współpracujących placówek oraz zamieściła informacje o rozpoczętej współpracy na swoim fanpage. Nie bez znaczenia są także piękne katalogi i zdjęcia, które powieszone w salonie, w formie plakatów przyciągają uwagę i zdobią wnętrze. Interesujące i niebanalne fotografie produktów to kolejna ważna zaleta. Klienci kupują oczami, to co ładne, dobrze widoczne, będzie miało większą szansę na sukces w sprzedaży. Baylabel oferuje opiekę swojego przedstawiciela a także ekspozytory na swoje cacka.

Akcesoria dla psów - Baylabel

„Puszek ma szelki takie jak kilka innych piesków, mam coś specjalnie dla niego”

Jako groomer nawiązujesz dobre relacje z psem i jego właścicielem a to jest kolejnym atutem do udanej sprzedaży. Udany zakup, może jeszcze pogłębić Twoją relację z Klientem, a co za tym idzie może zwiększyć przywiązanie do Twojego salonu. Warunek? Sprzedaż to nie wciskanie na siłę produktów a zaproponowanie tego czego klient może potrzebować. Dla właściciela jego zwierzak jest oczkiem w głowie, jeśli Klient poczuje, że rozumiesz jego potrzeby a co najważniejsze potrzeby jego zwierzaka, zaczyna tworzyć się między Wami wyjątkowa więź. W większości salonów, groomer pracuje sam, nie ma więc możliwości ciągłego podchodzenia do wchodzących z ulicy klientów. Jak rozwiązać ten problem decydując się na sprzedaż artykułów dla zwierząt? Z pewnością masz wielu stałych klientów, widzisz w czym przychodzi pies i w jakim stanie jest jego obroża lub szelki. Przy zapisywaniu Klienta, przeznacz na niego parę minut dłużej niż zakłada standardowa wizyta. Dzięki temu możesz poświęcić kilka chwil na dodatkową rozmowę z właścicielem zwierzaka. Możesz też powiedzieć w rozmowie telefonicznej, że wprowadzasz nowości do sprzedaży. Zaproponuj coś specjalnie dla jego pupila – jako groomer z pewnością zauważyłeś jakie usposobienie ma pies, czy Klient ubiera się bardziej elegancko czy sportowo. Jeśli Twój Klient jest gadżeciarzem, totalnie zafiksowanym na punkcie swojego psa, możesz wprowadzić więcej produktów, np. saszetki na smakołyki czy unikalne kupoworki – w wykonaniu Baylabel nawet ten produkt wygląda mega atrakcyjnie. Warte uwagi są także zapinki do pasów samochodowych, towar często poszukiwany przez Klientów. Prawdziwym hitem są muchy i bandany, uwielbiane przez właścicieli czworonogów. Można tez pomyśleć o kompatybilnych akcesoriach dla właścicieli – Baylabel oferuje koszulki z motywem występującym również na obroży dla psa.

Wprowadzenie obroży, smyczy, szelek i innych akcesoriów niewątpliwie jest szansą na zwiększenie dochodu z działalności. Trzeba to jednak zrobić z głową, – przemyśleć i zaplanować. Następnie poszukać odpowiednich dostawców, którzy stawiają na dobrą współpracę z salonami groomerskimi, a przede wszystkim na jakość i wyjątkowość. Zapraszamy do współpracy z Baylabel na www.baylabel.pl!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *